Історичний напрям проектної діяльності надзвичайно важливий для інтеграції сучасної молоді в суспільство, в якому переплітається різний життєвий досвід. Перевагою подібних проектів є те, що вони можуть здійснюватись і як позаурочна робота з предмета і у формі окремого виду учнівської діяльності
Участь в проекті приймають учні 6-х класів.. Кожен клас вивчає одну зі споруд (згідно з жеребкуванням). Велика Китайська стіна, Александрійський маяк, Долина Гіза.
Етапи проекту:
1. Жеребкування
2. Збір та вивчення матеріалів
3. Виготовлення 3D макету споруди
4. Презентація:
- Історія створення
- Особливості архітектури
- Теорії виникнення (легенди, припущення)
5. Захист проекту
Завдання проекту:
- залучити членів сімей учнів до спільної пошукової діяльності
- за допомогою проекту поглибити вміння працювати разом, досліджуючи історичну проблему;
- підготувати матеріали для презентації;
- організувати виставку макетів
- зібрати інформацію для використання на уроках історії
- розвинути навички історичного дослідження на прикладі історичних джерел різного виду (фотографії, сімейне листування, спогади, інтерв'ю, журнали та газети різних часів тощо).
Немає коментарів:
Дописати коментар