Архітектори відкрили «лик Києва» і хочуть змінити містобудівну політику столиці
Кілька столичних художників і архітекторів розгледіли в карті Києва подобу до людського обличчя. Свою знахідку вони прирівняли до чуда та загадки природи.
Першим розгледів лик Києва архітектор Георгій КУРОВСЬКИЙ, екс-головний художник Києва, заступник головного архітектора. А підтвердили його здогад фотографії Києва, зроблені із супутника компанією «Візіком».
Як розповів директор компанії Володимир КОЛІНЬКО, з «оригіналу» послідовно забрали «шари» забудови і рослинності, і вийшов «голий» рельєф нашого міста, що нагадує обличчя в профіль, повідомляє «Газета по-киевски».
Першим розгледів лик Києва архітектор Георгій КУРОВСЬКИЙ, екс-головний художник Києва, заступник головного архітектора. А підтвердили його здогад фотографії Києва, зроблені із супутника компанією «Візіком».
Як розповів директор компанії Володимир КОЛІНЬКО, з «оригіналу» послідовно забрали «шари» забудови і рослинності, і вийшов «голий» рельєф нашого міста, що нагадує обличчя в профіль, повідомляє «Газета по-киевски».
Відкривачі «лику Києва» вважають , що не можна відкидати таке чудо, і необхідно в містобудівній політиці Києва враховувати особливості його «особи».
«Головним принципом містобудівної політики повинне стати збереження унікального ландшафту. Його треба підкреслювати, випинати. Він - головне, а будівлі - вторинні. Другим основним принципом повинна стати моральність. Моральність вище економічної доцільності, - говорить Володимир КОЛІНЬКО. - Ми звикли визначати доцільність з погляду економіки, політичної кон'юнктури, чиїхось амбіцій, а потрібно розглядати її в площині моральності. Це, до речі, інтуїтивно відчувають корінні кияни (…)».
Хто ти, незнайомець?
Дивіться! Лінію чола – тобто того місця, чим зазвичай людина думає, – утворює схил Дніпра в районі Печерська. І справді, саме в цьому районі традиційно засідала «мисляча» верхівка міста. Там розташований царський Маріїнський палац, будинки парламенту, уряду й апарата президента. Цікаво, що в центрі «чола», там, де традиційно малюють «третє око», – розташована Києво-Печерська Лавра. Ще дві святині Києва – Софійський і Михайлівський Золотоверхий собори – знаходяться прямо в «очниці». Розріз ока утворений Хрещатим яром, тобто Хрещатиком.
Гуляючи вузькими подільськими вуличками, ми, виявляється, пересуваємося носом Києва. Форма губ виліплена рельєфом Реп’яхова Яру. Тут же, у вустах, розміщена найдавніша Кирилівська церква.
Підборіддя «людини» виліплене заплавою древньої київської річки Сирець, потилиця (хвостик Будди? християнський символ риби?) – заплавою річки Віта. Вухо Києва – це не що інше, як Совське урочище, а скроня – Совські озера. Вилиця – Либідь. Причому, якщо вдивитися в це «обличчя», стане зрозуміло, що це далеко не виродок, а антропологічно правильне обличчя.
Ще чекають своїх дослідників загадки збігу вулиць, історичних будинків, святих місць, джерел, вікових дерев з рисами Лику...
Немає коментарів:
Дописати коментар