Кільцевій шлях протяжністю 2,5-3,2 км був прокладений по периметру парку (тоді він носив ім'я Кагановича). На маршруті було дві станції: імені Павлика Морозова і Піонерська. Колійний розвиток першої було представлено двома шляхами. Друга мала лише один шлях, але зате на ній було відгалуження в двухстойловое депо, що знаходиться всередині кільця. Тут же розміщувалося і управління дороги. До відкриття дороги нарком Каганович подарував їй паровоз І.32 Коломенського заводу дореволюційної споруди (зав. № 3365, 1905 г.п.).
За деякими даними, будівництво дитячої дороги почалося ще в 1935 році. Спершу була побудована станція Піонерська, трохи пізніше - імені Павлика Морозова, а потім паровозо-вагонне депо. Керував роботами один із співробітників Малої Сталінської Леонід Іванович Гринюк.
Урочисте відкриття дороги відбулося в 1937 році. За різними даними це сталося або 2 травня, або 6 вересня. (Більш правдоподібним здається перший варіант, бо вже в травні 1937 року з Ярославля в Мелітополь була відряджена делегація для вивчення досвіду роботи дитячої залізниці.)
На самому початку Великої Вітчизняної війни дорога закрилася, а вже 6 жовтня 1941 Мелітополь виявився окупований ворогом
Немає коментарів:
Дописати коментар